Pages

09 September 2013

Cashout 8share yang pertama

Walaupun blogging 4 tahun dan entry masih ada tak sampai 100, aku masih kerap menulis. Menulis draft. Menulis draft memanjang. Publishnya tidak. Ini pun sepatutnya jadi draft dek kerana malas nauzubillah. Tapi nasib baik 8share baik. Dengan sepantas cahaya guwa publish.


Sejak mengalami krisis kewangan pada raya lepas , diri ini telah mengambil inisiatif untuk terlibat dengan lebih serius dalam aktiviti pengiklanan blog. Sebelum ini hangat-hangat tahi ayam. Blogging since 2009 tapi raya 8.8.2013 baru pasang iklan 8share. Bijak sangat kau adminn -.-


Pasang iklan 8.8.2013 tapi tak semalam 8.9.2013 tengok bank dah ada RM 50 tapi Rm 1 untuk caj urusan. Jadi nak diikutkan memang genap sebulan dapat Rm 50 hanya dengan blogging. Ini cepat dikira cepat la juga. Sebab ada agen pengiklanan yang ambil masa lama kot nak cashout. Jadi pilihlah hari Isnin minggu pertama dengan ketiga. Kalau tahu macam ni punya senang, dah lama dah pasang iklan.




Ohya. Lepas dah dapat Rm 49 ni terus lupa diri nak pasang iklan lagi. Mungkin lepas ni ? Terima kasih 8share! Hidop 8share ! Amboi kemain.

1 comment:

noly anna said...

salam. nak buat side income? jenguklah blog noly ye www.nolyanna.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...