Pages

24 January 2013

Koleksi ayat cinta sedih

 [Original] Yang dah copy paste tu mohon credit ye.


Takde life
Makan, tidur, lagu.

Kalau sayang , tolong simpan saya dalam lubuk hati yang paling dalam. Kalau dah tak sayang , tolong berikan pada insan yang lebih memerlukan,


It's raining outside , i'm crying inside.when you laughing , im smiling . But when you laughing with her, guess what , i'm dying a lil bit inside :)



Kadang-kadang kita lepaskan dia pergi bukan sebab kita dah tak sayang. Tapi sebab kita terlalu sayangkan dia, kita biarkan dia bahagia dengan orang yang dia sayang.



Perempuan bukan macam tisu. Bila dah guna orang buang . Bila tak guna , dibiar melayang .



Lelaki ini manis mulut penuh rayuan.Perempuan pula mudah cair dengan pujukan. 



Lelaki egonya tinggi, perempuan rajuknya tak bertepi. 



Berhenti menangis untuk hati yang tak sudi . Tapi bangkitlah untuk hati yang sedang menanti

Benar jodoh ada di mana-mana. Kumbang bukan seekor, Bunga pula setaman . Tapi cinta pertama tak sama dengan cinta kedua ,ketiga dan seterusnya.



Saya mungkin tak sempurna seperti perempuan yang awak pernah cintai. Tapi tak salah mencuba untuk mencintai ? Sekurangnya menghargai :(



Kita selalu minta kebebasan dalam perhubungan . Sampai kita tak sedar kebebasan yang kita minta itu sebenarnya adalah perpisahan. 



Perempuan yang hebat tidak akan menangis untuk lelaki . Tapi perempuan yang baik akan menangisi sesuatu perpisahan. 



Saya gembira bila tengok orang yang saya sayang berdamping dengan orang lain. Saya memang tumpang gembira jika awak bahagia dengan dia , tapi akan lebih gembira jika orang itu ialah saya :(


Awak mengharapkan kesempurnaan saya sampai awak lupa bagaimana ketidaksempurnaan saya buat awak jatuh cinta. Cela itu sempurna bagi saya. Mungkin bukan di mata mereka. Tapi cukuplah di mata kita. Kerana ini kisah kita. Bukan kisah mereka.




Terima kasih kerana membaca.
Kalau nak copy tu mohon kredit ya :)


10 comments:

Adiba™ said...

Tag- http://sheisdibaa.blogspot.com/2013/02/first-giveaway-by-marshmallow.html

ronalwan ronalwan said...

Cinta dan syg dlm diam hanya sepi dan rindu ada,tapi bila cinta di luah kan ,dan cinta di tolak ,kesakitan yg merasa,

Anonymous said...

Jika perpisahan yg kau mahukan, akn ku beri kerana itu kebahagian kau.

Anonymous said...

Sakitnye hati aku dengan layanan kau allah je yang tahu,

yusmiey azira said...

Lteh doh ngaloh

Anonymous said...

WHATEVER!!!with the capital w

Anonymous said...

Aku bencikan perpisahan...

muhammad shabri said...

Sayang...engkau harus tahu...tidak semua cinta akn penah bersatu..

Xii LAnz Rockzz'n said...

aQu hanya mampu Tersenyum dan mendoa agar tuhan dapat menjaga dia ! Aqu Sayang sngt dgn dia !

Xii LAnz Rockzz'n said...

aQu hanya mampu Tersenyum dan mendoa agar tuhan dapat menjaga dia ! Aqu Sayang sngt dgn dia !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...